تاریخ : سهشنبه، 8 نوامبر 2016
0دیدگاه
نوشته:مدیر
بهترین کامپوننت تیکت دهی و ایجاد سیستم پشتیبانی در جوملاست.با توجه به اهمیت ارتباط مدیران سایت با بازدیدکنندگان و مشتریان و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنان در کوتاهترین زمان تصمیم گرفتیم که یکی از بهترین کامپوننت های حال حاضر ارتباط با مشتریان برای جوملا را به سامانه پیام کوتاه متصل نماییم به همین منظور در کامپوننت آر اس تیکت(rstickets pro) تغییراتی انجام داده شد و برای نسخه های جوملا 2.5 و جوملا 3 آماده سازی گردید.
در زیر به برخی از ویژگی های این کامپوننت می پردازیم :
- کاملا فارسی و تاریخ کاملا شمسی
- امکان ایجاد بخش دانشنامه
- ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین
- امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
- تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
- ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
- امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
- فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت
- قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
- امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
- امکان ارسال پیامک پس از ایجاد تیکت توسط کاربر
- امکان ارسال پیامک آگاه سازی به کارشناس و مدیر پس از ایجاد تیکت توسط کاربر
- امکان ارسال پیامک آگاه سازی به کاربر پس از پاسخ کارشناسان یا مدیرسایت به تیکت کاربر
- امکان سفارشی سازی تمامی قسمت های ارسال پیامک
- ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
- ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورتHTML
- امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها
- امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
- امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
- امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت
- امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها
- دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها
- امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت
- مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت
[purchase_link id=”1036″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”]